Delia’s favorieten

Veganisten kunnen nu het best een oogje dicht knijpen, of nog beter, mij helemaal negeren.  De laatste dagen maakte ik 2 nogal zuivelrijke gerechten. 

Mijn excuus: op deze manier geef ik minder geliefde groenten toch een plaatsje in ons menu.

Mijn inspiratie: Delia’s vegetarische favorieten

Mijn voornemen: veganistische versies maken


Lasagne met spinazie en ricotta met pijnboompitten

In dit recept hoort er ook nog een blauwe kaas thuis, maar die heb ik weggelaten, in de plaats heb ik nog wat extra parmezaanse kaas toegevoegd.

Quiche met prei en geitenkaas

Als extra heb ik hier nog een rode paprika toegevoegd.  Het resultaat gaf nog altijd een heel luchtige vulling.

Leave a Reply

