Hallo wereld!

Nog maar eens een blog.  Was dat nu echt nodig? 

Jajaja, en wel daarom.

Sinds een half jaar volg ik (dankuwel voor het bestaan van RSS) verscheidene blogs omtrent vegetarisme en veganisme.  Vooral de veganisten inspireerden mij met hun uitvoerig enthousiasme om te experimenteren in de keuken.  Vaak zijn ze jong, creatief, avontuurlijk of ouder en wijs, en helaas allemaal van de andere kant van de wereld. 

Ik ben geen veganist (meer), maar wel nog steeds een overtuigde fan.  Het doet mij plezier te zien hoe inventief de veganistische keuken geworden is.  Je zal hier dus vaak genoeg veganistische maaltijden aantreffen, maar niet uitsluitend. 

Met deze blog wil ik een beetje tonen hoe het is om nu en hier als vegetariër te leven.  Vegetariër zijn vraagt niets bijzonders.  Het is de meest gemakkelijke manier om een ‘goed’ leven te lijden.

One comment

Leave a Reply

